Spěchá-li problém, vždy nejprve využijte telefonický kontakt na váš servisní bod ( nebo náš hotline ). Též volejte chvíli před vámi zvoleným časem, máme-li něco provést v tento zvolený čas.
Pokud vám náš servisní pracovník ( dále "servisní bod" ) nezodpověděl dostatečně vaši otázku či nevyřešil váš problém, zeptejte se na autora patřičné části knihovního systému a kontaktujte jej v příslušný den na hotline ( viz Kontakty ). Autoři mohou zodpovědět detailní funkcionalitu příslušného modulu, nikoli však na dálku vyřešit problém s vašimi daty nebo s vaší konfigurací ( bez detailní znalosti a přímého či vzdáleného přístupu toto nelze ).
Není-li problém akutní a lze-li jej přesně popsat e-mailem nejlépe včetně přesného postupu, jak vzniká, pište svému servisnímu bodu nebo nám na info@lanius.cz ( toto je ideální, máme-li k vám možnost vzdáleného přístupu ). V mailech prosím vždy uvádějte, z které knihovny jste, a nechávejte historii předchozí komunikace ( dejte "Odpovědět", nezačínejte zcela nový mail ), jedná-li se stále o stejnou nebo související věc. Začínáte-li nový e-mail a pokud jste věc již konzultovali např. telefonicky, připište prosím s kým, popř. i problém znovu přesně popište.
Pokud na komunikaci e-mailem nebo "jinak textově" déle neodpovídáme ( nebo jsme nepotvrdili závěr, např. návštěvu apod. ), ujistěte se telefonicky, zpráva nemusela dorazit ani k nám, nebo naopak naše odpověď k vám.
Chcete-li objednat servisní návštěvu od vašeho servisního bodu, termín této návštěvy si dohodněte přímo s ním. Pokud by byl váš servisní bod déle nedostupný, telefonickou konzultaci můžete provést s jiným servisním bodem ( třeba se časem rozhodnete pro servis od něj :) nebo s naší hotline.
Platíte-li svému servisnímu bodu servis paušálem,
v případě servisního zásahu od jiného servisního bodu se předem dohodněte
na jeho úhradě ( většinou hodinová sazba 1. úrovně
servisu, pokud se servisní body mezi sebou nedohodly na vzájemné bezplatné
zastupitelnosti, v případě zastoupení vašeho servisního bodu naší firmou
počítejte s hodinovou sazbou dle 1.úrovně servisu ).
Doporučujeme se proto dopředu informovat u vašeho servisního bodu, kdo je
doporučený zástupce.
Ve věci jakékoli případné stížnosti, kterou se vám nedaří vyřešit
s jiným naším pracovníkem, kontaktujte prosím jednatele firmy LANius s.r.o. ( ing. Jiří Šilha, popř. ing. Miloš Novotný ).
ZPĚT na hlavní stránku | Otázky, připomínky : info@lanius.cz |